Tordsdag! :)

jag är ledig i helgen med, så jag är glad idag! ska jobba kväll ikväll, sen en dagtur imorgon! :) sen är det helg! har kollat in schemat och jag jobbar på min födelsedag dag, julafton dag, nyårsafton kväll nyårsdagen kväll. men jag hoppas de blir lite pengar i OB bara... och sen är det ju den årliga frågan om vart julen ska firas ändå? mamma? pappa? eller med marcus familj? för många frågor som säkert kommer svaras veckan innan ;)

har funderingar på att gå ut i helgen, men vet inte riktigt! kanske blir middag med Emy och Mattias oxå. och det låter ju mysigt! :) OM man ska ut så måste man hitta något att klä ut sig till! men de ska nog inte vara något problem ;)

min mage har varit dum i flera dagar, och inatt har jag haft så sjukt ont i den... hoppas bara det går över. jag kan nämligen inte sjukanmäla mig. strök 30 timmars fullbetalande jobb förra veckan, och 12 timmar med jour ersättning. JÄVLIGT mycke pengar jag förlorade där.. men men! som sagt. snart är det helg i alla fall! :)

LC
RSS 2.0