Tired mama club!

-Så sjukt trött idag-
 
Hej alla fina läsare!
Dagarna går, och jag räknar nu ner timmarna nästan till vi flyttar ;).
Förhoppningsvis kommer jag blogga bättre då! så håll ut!
 
Vi började dagen med en härlig cykeltur! Eller egentligen började vi den med lite lek föra klockan 6 som vanligt. Men när vi väl cyklade blev jag lite piggare, vi tog en sväng förbi vårat hus och kollade hur tomten såg ut utan snö! och de kommer nog bli jätte fint med lite blommor planterade  :)
Efter närmre timmen på cykeln så åkte vi hem och åt lunch! sedan städade jag medan lillan sov och sedan gick vi ut igen för en prommis med gåvagnen!
 
Nu sitter jag däckad i soffan.

tanken var egentligen ett styrkepass efter lunch med det hanns inte med innan W vakna!
Så jag ska samla energi och försöka göra det nu.
Marcus åkte direkt till träningen från sin kurs. så om 2 timmar får jag pussa på honom :)
 
Ha en fin torsdag kväll!
 
Puss&Kram
 
RSS 2.0