sry!

dåli update!

har inte funkat bra att blogga från mobilen, då jag tänkt göra det, sen har de bara inte blivit av! :/

Men nu är jag igång igen! varit ledig hela dagen, har tvättat, städat, betalat räkningar, varit och handlat, varit ovh sola och badat med J! och nu slutligen står jag och lagar mat, ska åka iväg och handla en sväng igen, ( då jag glömt hälften!)
Idag blir de kycklinggryta och wok grönsaker! :)

Sen ska jag iväg på Zumba!! FÖR första gången i mitt liv! sa bli så spännande! :)

Nej nu ska jag smörja in mitt brända lilla ansikte och ge mig ut i solen en sväng till!




dagens outfit!
sönderklippna jeansleggins från vila
och en tröja som jag fick av en jobbarkompis. (tror den kom från turkiet!)


Ha en underbar dag så hörs vi sen när jag har något att berätta om kvällens träningspass!
HÖGA förväntningar! :)

puss
RSS 2.0