Höggravid

Goddag bloggvänner!
Månader sedan sist, fullt upp med nytt jobb och nytt liv som växer i magen.
 
Gravid vecka 32 närmar sig sitt slut, vilket betyder att det bara är ynka 2 månader innan vi blir 4 i familjen Oskarsson/Karlsson. GALET.
 

Jag tacklas med illamående och kräkningar fortfarande, är det någon mer än jag som fortfarande kräks dagligen i vecka 32? detta tycks vara unikt. tjiho för mig, unik. MEN jag skulle gärna slippa illamåendet och få behålla lite mat någon gång ibland! Men har jag klarat 32 veckor så klarar jag nog 8 till. Men blir de så att de blir tio till bryter jag nog ihop! ;)
 
Nu är jag alltså inne på sista jobbveckan!
fredag jobbar jag min sista dag, på obestämd tid.
Helt galet!
 
Vad jag ska hitta på dessa två månader? Ja.. jag behöver nog sova igen mig. ligger galet mycket back på det kontot. Sen har jag ju en sjövild prinsessa att ta hand om oxå!
Hon ser nog till så hennes mamma inte får tråkigt ;)
 
& sen så hoppas jag ju att jag ska kunna skriva här lite oxå.
För nog saknar jag att få ventilera mig.
Även om ni kanske inte är några läsare kvar?
 
Puss sålänge!
RSS 2.0