tiden bara rinner iväg

jisses! all tid bara springer iväg.. och vet inte när jag ska hinna med bloggen. idag är sista dagen på semestern. som tur är så börjar jag denna jobbar vecka med 2 lediga dagar. så den blir lite längre. kommer sedan jobba kväll dag dag och sedan blir de förmodligen lite fest med brudarna freda lördag, eftersom de är båtveckan! Och lördag ska jag stå inträde med fotbollen, när roslagsloppet körs!

Får helt enkelt förklara mer sedan, och berätta mer sen!

måste berätta mer ingående om vår lilla tripp ut på sjön, och igår när jag fick komma och gratta empan på 21 års dan, för sedan att gå ut.

Ja jag ska berätta mera sen!

Nu ska jag iväg och käka med några trötta själar från gårdagens bravader!
Sedan ut till pappa och annelie för att klippa mina småsyskon och annelie!
för att sedan åka vidare på middag med Emy och Mattias!

Jaa.. life is wonderful!

Pusss
RSS 2.0