I will be back!

Hej bloggen!
Nu tror jag att jag smått kommer komma tillbaka..
jag tror nämligen att Wilma börjar bli frisk, vilket leder till mer sömn om nätterna!
Inatt vaknade hon bara 1 gång, och åt en skvätt välling. sen vid halv 8 gick vi upp!
Ganska tidigt för att vara henne, men oj vad mycket vi hinner med när vi går upp före 8 istället för efter 10 som de oftast brukar vara ;).
 
Idag är ingen vanlig dag!
Idag är Marcus födelsedag!
Yes. idag blir han hela 26 år - Mannen i mitt liv ♥
 
Och på Fredag är det 4 år sedan vi blev Vi!
Detta ska vi fira, men hur vet jag inte. Marcus säger att han har planerat något, det jag vet är att vi ska till uppsala, och att jag ska ha fina kläder på mig och att vi ska ha barnvakt.
Lite jobbigt tycker jag det är att jag inte är den som planerar, men oj vad spännande! bara själva grejen att han fixar och donar, och att vi ska få åka på en riktig dejt ger mig fjärilar i magen!
(blir kanske lite så när man är småbarnsmamma?)
Men nu är den stora frågan vad jag ska ha på mig? vilka problem va?
Men kanske hittar jag någonting imorgon, jag ska till enköping på eftermiddagen och göra någon undersökning av mina njurar! Emy föjer med som stöd och barnvakt ;) men INNAN ska vi ta en liten shoppingrunda i uppsala! Ska bli så skönt med en heldag med henne! och på kvällen åker hon och jag på affärspresentation med forever! Så det är mycket imorgon, men skönt att dagarna går!
 
Nu ska jag njuta av lugnet medan lillan sover.!!
Puss

RSS 2.0