Akut APP

Kikar in en snabbis för en kort uppdatering.
Strax efter pappa hämtat Wilma fick vi köra M till sjukan, några timmar på östhammars sjukhus blev de ambulans till ackis. nästan hela tiden misstänktes magsjuka.
Men man kom sen fram till att de var blindtarmsinflamation!
när han väl fick opereras hade den brustit, så nu är han kvar på ackis, och kommer hem tidigast måndag.
Jag är så trött efter magsjukan, så orkar inte me många knop.
och marcus för trött för besök.
både mor och far föräldrar har erbjudit sig ha Wilma, men jag vill inte lämna bort henne!
vill ha henne vid mig hela tiden!
Hon verkar klara sig från magsjuka, men har sovit väldigt mycket idag!
Vilket inte gör något för mig, för då har jag kunnat sova bredvid.
Nu vill jag bara ha måndag och att Marcus kommer hem! ♥
Känns så tomt och ensamt.
 
Puss&Kram
RSS 2.0