Sleeping Baby!

Vilken UNDERBAR dag! :)
Vi började dagen med lite bus och lek, sedan efter lillan powernapat och mamman hängt lite tvätt gick vi på en HÄRLIG pw! ner till Willys och handla massor, bland annat godis till alla påskkärringar ;).
Sen när vi kom hem, då var det lunchtime och sedan lite bus igen.
Och strax efter 12 somnade Wilma igen.
Och barnet sover ÄN!!
Ni förstår nog inte känslan jag känner.
Min dotter brukar nästan ALDRIG sova mer än nån timme. är de 1.5 är det bra, är det 2 är jag chockad! Och nu har det gått snart 3 timmar.. och hon sover SÅ DJUPT! Har varit in flera gånger och kollat så hon verkligen andas, och de gör hon!
 
Jag har hunnit med att baka cakepops, städat, diskat, vikt tvätt (7 fulla tvättmaskiner tvätta vi igår, så MYCKET tvätt) och nu även dekorerat cakepopsen.
Ja nu vet jag inte vad jag ska hitta på längre :p
Hade jag vetat detta hade de blivit ett styrkepass och en dusch! ;)
 

Men nu tyckte jag höra någon säga "papa".
Så ska springa och kolla om sessan vaknat!
Självklart gör hon väl det nu när mamma satt sig så skönt i soffan för första gången idag ;)
 
Puss&Kram
RSS 2.0