Lite shopping och helg jobb!

Godkväll fina bloggvänner!
Nu är de dags för en uppdatering, tycker ni inte? ;)
 

Igår va jag med Jessica till Thuns en sväng och satte sprätt på lite pengar!
Blev lite nödvändiga plagg till både mig och wilma, och ett o annat "ondödigt".. men kunde ju inte låta bli! Här är iallafall ett av favvoköpen från igår
En liten pälsväst! And I love it!
 
Jag fick även bebisgosa med underbara Majken idag, så söt! svåt att inte pussa och gosa allt för mycket nu när jag inte är riktigt hundra så är de bara att låta bli att pussa på andra folk ;).
Avslutade min lördag med att jobba. Önskar jag hade en tjänst uppe på sjukhuset en dag som denna. När jag kommer hem glad och trött från jobbet. Precis så ska det vara.
Men att vara mammaledig är inte fyskam de heller! De slår ju alla jobb.
 
Nu sitter vi i soffan, jag med datorn och karln glor på transformers, vilket lördagsmys!
Men nu väntar nog sängen, för denna bortskämda mamma är inte van att gå upp 6 på mornarna, så ska jag orka upp till jobbet imorn är de nog lika bra att krypa i säng!
 
 
GOD NATT MED ER! ♥
 

(Agneta, detta ät ägnat till dig! ;) )
 
 
RSS 2.0