att tycka synd om sig själv

Dagen började super, men jobb med finaste jobbarkompisarna :)
sen mot slutet av dagen fick jag så ont i rygg och mage, och när jag slutade jobba och gick fö att byta om small det till och smärtan var olidlig!
sån hemsk smärta så jag kräktes.
Jag trodde att de skulle bli lite bättre, och de kändes något bättre. så åkte ut till Marka, men efter en stund blev det outhärdligt. samma visa igen. så Marcus skjutsade hem en gråtandes mig men hemsk smärta, jag hoppa in i duschen med skollhett vatten på mage och rygg om vartannat, men de funka inte! låg i foster ställning på sängen, och sen kom mamma och massera med heat lotion. Men de blev tillslut ett besök hos doktorn för att konstatera att jag har en hemsk inflamation i bröstkorg/revben, men magen kunde vi inte få nån rätsida ur. så ska få komma och göra ultraljud och ta prover i veckan.
jaja. inget större fel på mig, men nu efter en spruta så har smärtan nästan försvunnit!
Jag sitter i soffan och har KASTAT i mig mat, då jag haft tom mage allt för länge.
nu mumsar jag även lite geisha dark! den är himmelsk!
 
Nu blir det soffläge en stund och vila mig, sen kommer nog Marcus och Wilma hem ganska så snart! och sen hör ni nog inte så mycket av mig, då vi åker till ullared på torsdag!
 
Puss&Kram
RSS 2.0