bullmamma vs fitneszilla

vs
 
Lite såhär känner jag mig.
Jag är hela tiden så taggad på att gå ner i vikt och bli bekväm i mig själv.
MEN jag ÄLSKAR att baka. och jag vill oftast smaka.
Jag vill vara den där bullmamman som bakar sååå goda bullar, och har 5 sorters kakor ligger klara i frysen när folk kommer (eller helst nybakade) på spontan fika! MEN jag skulle ännu hellre vara en person med fin kroppsform och en hälsosam person.
Det svåra är att jag inte vill släppa nån sida. så jag försöker helt enkelt kombinera dessa 2!
Vilket just nu betyder mycket nyttigt bak med proteinpulver och utan socker&mjöl.
Jag ska inte sticka under stolen att semestermaten inte har varit dålig (inte i värsta slag men ändå) men nu blir det hårdare igen, och vågan har iallafall inte visat + utan bara stått still.
 
Ska bli kul och se hur mina squats hjälper kroppen.
Men de har jag nog inte berättat för er läsare?! att jag kör en squatchallenge!
Idag är jag på dag 17!
 
Jag kör set om 25 squats, 10 armhävningar och 30 sek planka.
och sen upprepar jag dessa set tills alla squats är gjorda!
Idag blev de alltså 150 squat 60 armhävningar 3 min planka!
 
nu ska jag njuta av egentid i form av SATC medan barnet sover och mannen är på krogen!
Puss
 
 
RSS 2.0