våren är kommen!

HALLOJ vackra varelser!

sov ut till 8 imorse! frukost framför jimsvärld, och sedan en LÅNG dusch! :)
klockan 10 begav jag mig mot gimo för mammagrupp!
och på vägen hem stannade jag på malins secound hand och shoppa lite till bebben!

Nu är jag hemma för att käka lite lunch/middag.
Ska dra mig mot mamma om 1 timme var tanken för att dammsuga bilen, och sedan en promenad i det härliga vädret igen upp till sjukhuset för att jobba 16-21 :)

Imorgon är det först 07-13.30, och sedan natt 20.15-06.45 som gäller!

Sedan skulle jag vart långledig i helgen, MEN har bytt och jobbar för emy på lördag förmiddag!

Kommer väl sova halva fredagen!

Men nu börjar snön smälta, och snart är våren här på riktigt!
Vilket betyder att snart går jag på gravidledigt!

längtar efter att få fylla blomlådorna med massa blommor!

RSS 2.0