Hälsomånad, hur går det för er?

8 dagar av denna hälsomånad har gått!
Jag kan säga såhär att de går väl helt OK för min del.
Jag har motionerat dagligen, men hårdare träningspass har de inte varit fullt lika bra med!
Kolhydrater har jag undvikit förutom i lördags när jag tog en efterrätt (apelsin creme brule)
 & ett glas vin till maten.
Men nog är jag hälsosammare allt!
Har gjort frukost i form av gröt eller kesoplättar eller äggröra till frukost!
stort plus till skillnad från mina smörgåsar jag ätit tidigare.
har även tagit mellanmål i form av riskaka med mandelsmör och lite banan. har ni inte provat? GÖR DET!
Jag har valt att lägga energin mera på jobbet än vad jag egentligen hade tänkt. jag vill bli klar med min dubbelgång på akuten så fort som möjligt så jag trycker in pass där i stort sett varje ledig dag!
Så träning får jag försöka klämma in nån annanstans! kanske på natten? ;)
Målen för denna vecka är iallafall dessa:
 
MAT:
* Undvika socker
*undvika kolhydrater
*äta minst 4 mål om dagen
 
Träning:
Måndag: cykel/promenad
Tisdag: styrka
Onsdag: promenad & fotboll
Torsdag: styrka
Fredag:Promenad före frukost
Lördag: promenad före frukost & styrka
Söndag: OFF
 
 
Hejja hejja alla ni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0