de är dags för lite nytt&fräscht i blogggarderoben

Halloj mina raringar! 
 
Kommer ni ihåg mig? 
Ni förstår jag är tjejen som startade denna blogg för ett par år sedan, för att min gamla blogg innehöll för mycket gamla pojkvänner, sura tanter, dåliga familjefighter & för mycket tonårs drama. 
Alltså behövde jag en nystart, vilket namn kunde vara mer passande än "here I am this is me"? (Förövrigt är de en låt jag lyssnade sönder under tiden då denna blogg startade) 
 
Från början var denna blogg hemlig, min lilla dagbok på nätet! Men sen så var ja redo att dela den med resten av världen! (Okey. På sin höjd 100 läsare, men ändå!) 
Bloggen har bjudit på några privata tankar, en period av träningar och viktminskning, lite outfits, lite vardag. Endel recept och fina bilder. 
Men egentligen har den bara varit en plats jag kan komma till när jag behöver skriva av mig och kanske egentligen skulle pratat med någon? 
 
Summa kardemumma: 
Bloggen startades av en tonårs tjej som var splittrad i vem hom var, hon har bjudit på sig själv olika mycket i olika omgångar. Men bloggen har hela tiden varit ganska rörig! Utan något riktigt klart budskap.
 
så nu tänkte JAG

min första tanke var "nu är de dags för en ny blogg. Du vill skriva och inspirera andra, dela frustration & glädje! "  Men sen tänkte denna numera unga dam att "ersch va fan. Bloggen är precis som jag! Lite rörig och förvirrad, försök till struktur, men framförallt är dess historia en del av de som skapat de liv du lever idag" 
 
Så nu har jag bestämt att jag ska försöka komma igångmed mitt skrivande. Jag ska ha kvar denna adress, för de är ju så sant
Hereiamthisisme
jag hoppas på att kunna finna lite bättre struktur & att ni blir några läsare som slaviskt följer min tråkiga men ack så oförutsägbara (alltså ibland spännande) vardag! 
 
På återsende!
I'll be back
Agneta
2014-03-12 @ 16:14:11

Kul att du är tillbaka! Har saknat dej. Berätta lite vad du gör nu, var jobbar du nånstans? Trodde du skulle komma till oss...... Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0