snart är jag nog en hårlös donna.

Ja nu är det lite väl mycket uppförsbackar här hemma!
för att sammanfatta detta lite kort, strömlöst, iskallt inne, vattenläcka, som tydligen är svårlagat. utan toa nere, utan toa uppe. så helt plötsligt helt utan toa över huvud taget.
 
Ja de är så våran vecka sett ut hittills!
Nu lever vi alltså utan toalett som fungerar. så man får springa med en hink upp för att "spola".
och så kommer vi ha det resten av veckan.
Jag bryter ihop!
 
och som grädde på moset kom det ännu mer härlig blöt snö.
Nu har jag lämnat Wilma på dagis, åkt och hem skottat av hela uppfarten och sitter nu och äter lunch innan mötet som börar klockan 13!
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig, de har jag märkt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0